Ahad, April 24, 2011

Semoga Berjaya....

ASSALAMUALAIKUM, SALAM SEJAHTERA & SALAM 1MALAYSIA

Apa kbr anda semua??? Saya harap semua berada dalam keadaan sihat sejahtera...

Semua kita semua sedia maklum apabila menjelangnya akhir semester bagi sesi pembelajaran anda di IPTA/S pasti akan menempuh suatu peperiksaan yang bakal menentukan kefahaman kita sepanjang sesi pembelajaran kita semua...Sehubungan dengan itu saya ingin menyampaikan sedikit kata-kata semangat buat anda semua...

KEJAYAAN YANG DATANG DENGAN USAHA ADALAH 1 KEMESTIAN
KEJAYAAN YANG DATANG TANPA USAHA ADALAH 1 KEAJAIBAN
KEGAGALAN YANG DITERIMA DENGAN USAHA ADALAH 1 HIKMAH &
KEGAGALAN YANG DITERIMA TANPA USAHA ADALAH 1 KERUGIAN...

Saya AHMAD FIRDAUS BIN ABDUL MALEK menyusun 10 jari memohon kemaafan kepada anda semua atas salah silap sepanjang kita berkawan & saya juga dengan penuh rasa kasih sayang telah memaafkan segala kesilapan anda sekiranya anda ada melakukan salah silap terhadap saya...saya berharap dengan kemaafan ini dapat membuatkan anda semua mendapat ketenangan semasa menjawab soalan peperiksaan nanti...
USAHA...DOA...TAWAKAL

SELAMAT MAJU JAYA BUAT SAHABAT-SAHABATKU SEKALIAN..
BUAT YANG TERBAIK..DAPATKAN KEPUTUSAN YANG CEMERLANG & MEMBANGGAKAN KELUARGA ANDA
JADILAH ANAK MELAYU YANG TIDAK LAYU DI TANAH MELAYU....

SALAM TAKZIM....
Firdaus Malek
(AHMAD FIRDAUS BIN ABDUL MALEK)
Kota Warisan, SepangBlogger Templates

Tiada ulasan:

Catat Ulasan