Khamis, Februari 03, 2011

Asst Chef Sawda Cafe Rawang

Blogger TemplatesAssalamualaikum & Salam Sejahtera........

Hari saya nak bercerita ttg pengalaman kerja sebagai Pembantu Chef...
Cerita bergambar ye....ini tmpt keje...Sawda Cafe Rawang....
Bertanggungjawab menjaga bhgian dapur diamping membantu CHEF ANUAR....
perlu menghafal 42 jenis masakan....Alhamdulillah igt...tp mkn masa gak la....

Asst Chef Firdaus



Selain masak aku gak la yg kena kira stok n wat order stok....mmg byk keje ms 2....kdg2 xsmpt nak wat keje 2 kat cafe terpaksa bawak balik....pernah sekali pergi ke pasar borong jam 12.00 tgh mlm....lps ttp cafe...
Asst. Chef Adila
aku juga dibantu oleh seorg lg asst chef nasib baik la dia cekap..kbykkn kerja masak dibuat sbb kadg2 aku xde ms nak masak tp tlg sediakan bhn mmg keje aku la hehehe....antara masakan kami ialah....

Fried Rice With BBQ Chicken Wing
Sizzling Chicken Chop







 Sedapnyeee..........























Inilah antara kerja yg pernah aku wat...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan